Ajax en Amstel blijven met elkaar verbonden

Ajax en Amstel blijven met elkaar verbonden

Ajax en Amstel hebben hun sponsorovereenkomst verlengd. Beide partijen zijn sinds 1 juli 2005 aan elkaar verbonden en blijven dat in elk geval tot 1 juli 2012. Amstel heeft onlangs een speciaal Ajax bierblik ontwikkeld. Daarnaast is het biermerk dit seizoen in de Amsterdam ArenA vertegenwoordigd met een eigen skybox.

Commercieel Directeur van Ajax Henri van der Aat: “Ajax en Amstel horen bij elkaar. Die verbintenis bestaat al jaren en bevalt ons uitstekend. Amstel is betrokken en oprecht in voetbal geïnteresseerd. Wij vinden het prettig als onze sponsors echte betrokkenheid bij voetbal tonen. Alleen dan krijgt een sponsorsamenwerking meerwaarde. We hebben besloten nog meer op consumenten gericht te werk te gaan en nog enkele andere innovaties te introduceren. De overeenkomst krijgt daardoor een nieuw elan.”

Marketing Manager van Amstel Chris Lakens: “Amstel is verbonden met voetbal in de breedste zin van het woord. Dat is het geval op amateurniveau, maar ook door zich exclusief te verbinden aan topclubs als Ajax. Wij hebben een passie voor voetbal, net als veel van onze consumenten. Amstel weet wat mannen beweegt en voetbal is voor hen een belangrijk onderdeel van hun leven.”