Ajax opent eigen Sponsorlounge

Ajax opent eigen Sponsorlounge

De thuiswedstrijd tegen AZ zondag had een speciaal tintje voor de Ajax-sponsoren. Bij de eerste thuiswedstrijd van het seizoen, werd de Sponsorlounge geopend. Een nieuw concept waarbij Ajax zijn sponsoren met hun relaties kan ontvangen in een nieuwe ruimte in de Amsterdam ArenA. Zodoende werd er voldaan aan de wens van sponsoren om in een eigen ruimte relaties te kunnen ontvangen. Tevens een ideale manier voor sponsoren en relaties om te netwerken.

De exclusieve lounge is nog 'under construction', maar was voor het eerste competitieduel operationeel in orde gemaakt. Meer dan 200 sponsoren en hun relaties genoten van muziek, verzorgd door Radio Veronica. Daarnaast werden zij verrast met een bezoekje van Ajax jeugdtrainers en selectiespelers Siem de Jong en Jasper Cillessen.

Op deze middag presenteerde de Ajax Sponsorafdeling ook een bijzonder jaarboek. Hierin draaide het deze keer niet om de sportieve resultaten, maar om alle sponsoractivaties die de sponsoren het afgelopen seizoen met Ajax hebben gedaan. Van introductie van het nieuwe thuisshirt met adidas tot de activiteiten van AEGON tijdens het trainingskamp in Brazilië. Van het Amstel kampioensblikje tot het Sportief Verslag van BDO. Een jaarboek dat niet alleen een mooie terugblik vormde, maar ook een motivatie en inspiratie voor sponsoren is om deze succesvolle samenwerking en activiteiten voort te zetten.

Edgar Koning, CFO van AEGON, nam samen met Mark den Broeder, asset manager Ajax bij adidas, het eerste exemplaar in ontvangst. Koning blikte in zijn speech terug om de mooie activiteiten die AEGON en Ajax samen hebben ontwikkeld het afgelopen jaar en sprak zijn bewondering uit voor het initiatief van Ajax om alle sponsoractivaties te bundelen in een boek.


Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst

Ruim 200 sponsoren en relaties waren aanwezig zondag in de Sponsorlounge. Ruim 200 sponsoren en relaties waren aanwezig zondag in de Sponsorlounge.
Commercieel directeur Henri van der Aat spreekt alle aanwezigen toe. Commercieel directeur Henri van der Aat spreekt alle aanwezigen toe.
Edgar Koning (AEGON) en Mark den Broeder (adidas) ontvangen het eerste exemplaar van het speciale jaarboek uit handen van Menno Geelen, hoofd sponsoring Ajax. Edgar Koning (AEGON) en Mark den Broeder (adidas) ontvangen het eerste exemplaar van het speciale jaarboek uit handen van Menno Geelen, hoofd sponsoring Ajax.
Met de Sponsorlounge wordt er aan de wens voldaan om in een eigen ruimte relaties te kunnen ontvangen. Met de Sponsorlounge wordt er aan de wens voldaan om in een eigen ruimte relaties te kunnen ontvangen.