Ajax sponsordag in teken bekerduel

Ajax sponsordag in teken bekerduel

Voorafgaand aan de bekerwedstrijd Kozakken Boys - Ajax stond er weer een Sponsordag op de agenda. Ajax ontving in Gorinchem diverse suppliers, sponsors en partners op Jupiler-locatie de Hoofdwacht, waar vervolgens verschillende presentaties werden gegeven.

Menno Geelen (Ajax Commercie) trapte af met een toelichting op de naderende wisselingen binnen de directie. Vervolgens verschafte Suitsupply, als nieuwe official sponsor van de club, inzicht in hun werkwijze en strategie. Daarna gaf financieel directeur Jeroen Slop een inkijkje in de jaarcijfers van het afgelopen seizoen. Tot slot volgde een presentatie door Bart van Essen (Ajax Sponsoring) over het nieuwe interessante domein van E-sports, waarop Ajax zich sinds kort begeeft. Een domein met impact en een nieuwe manier om de jongere doelgroep nog meer aan te spreken en aan onze club te binden.

Door de verwachte drukte rond de Merwedebrug werden alle sponsorrelaties per pond naar Werkendam gevaren, waarna een TUI-bus klaarstond om het laatste stuk af te leggen naar het sportpark. Kortom: een gezellig boot-bus-combi om ouderwets onoverdekt staand een Ajax-wedstrijd te bekijken. Op het sportpark van Kozakken Boys werd een plaatsje gevonden op de overvolle tribune. Het werd een oer-Hollandse voetbalavond vol charme van het bekervoetbal. De sponsoren zagen dat Ajax met 1-6 eenvoudig doorging in het bekertoernooi. Twee kenners (Jack van HUBLOT en Erik van Jupiler) zagen hun voorspellende gave beloond en gingen met een Ajax-shirt naar huis.

Tekst en foto's: Ajax.nl