Fans vermaken zich bij sponsors

Fans vermaken zich bij sponsors

De sponsors van Ajax pakten tijdens de Open Dag flink uit. De spelersbus van Oad, op de foto met de kampioenen bij Sony, ballen raden met Mercedes en de bal in gaten mikken bij AEGON, waren onder andere de activiteiten op P2.

Sony had in de roos geschoten, bleek uit de lange rijen voor hun activiteitententen. Kinderen konden een balletje schieten, waarbij ze vanaf de standaards gefotografeerd konden worden met de allernieuwste toestellen. ,,We hopen met deze Open Dag dat de mensen onder andere een leuke dag hebben”, aldus Roxanne namens Sony. ,,We willen dat ze onze camera's leren kennen. Bovendien kunnen ze een mooie korting krijgen op de nieuwe NEX-C3 van honderd euro.” Wie de lange rij van Sony trotseerde, kon thuis wel iets moois laten zien. Je werd in de foto van de landskampioenen geshopt!

,,Dat is écht luxe!”, vonden de supporters toen ze uit de spelersbus kwamen. ,,Dat is écht luxe!”, vonden de supporters toen ze uit de spelersbus kwamen.

Ook bij de bus van Oad stonden er als vanouds weer lange rijen mensen, die allemaal even wilden voelen hoe een Ajacied zich van A naar B verplaatst. ,,Ik ben natuurlijk wel even gaan zitten en daar is een foto van gemaakt”, aldus Sharad. ,,Ik vind het erg luxe hoor. Mooi!”

Sony maakte van de fans zelf wereldsterren. Sony maakte van de fans zelf wereldsterren.

Waar je op het grote parkeerterrein P2 ook keek, overal zag je AEGON. Met Ajax Streetwise bootste de hoofdsponsor de succesvolle Streetwise campagne van dit jaar na. Op het podium werd de Fanquiz gehouden. ,,De nieuwe quiz wordt ook vandaag op onze site gelanceerd”, aldus Judith van AEGON. Maar de grootste hit van AEGON is en blijft 'Het doel van AEGON' waarbij fans ballen in de gaten mochten mikken. Elk gat had een nummer, dat correspondeerde met een prijs. Vele supporters gingen met een mooie prijs, zoals bijvoorbeeld het Ajax Jaarboek, naar huis.

Tekst en foto´s: Ajax.nl

Ballen raden bij Mercedes. Ballen raden bij Mercedes.