Geslaagde 'kroegentocht' Ajax-sponsors

Geslaagde 'kroegentocht' Ajax-sponsors

Vier keer per jaar komen de sponsors van Ajax tijdens een sponsormeeting bij elkaar. Donderdag 25 maart organiseerde Ajax de bijeenkomst samen met Amstel. Er werd voor een bijzondere locatie gekozen: het Rembrandtplein in Amsterdam.

De cafés Tante Roosje, De Heeren van Aemstel en Grand Café l'Opera vormden het bijzondere decor van de sponsorbijeenkomst in Amsterdam. Het thema ‘kroegentocht’ kwam hierbij om een ludieke wijze naar voren.

In de drie horecagelegenheden van Amstel op het beroemde Amsterdamse plein kregen de sponsors van Ajax verschillende presentaties te zien. Namens Ajax voerden commercieel directeur Henri van der Aat en media manager Mark van Leest het woord. Lotte Heijnis, marketing manager van Toto, hield namens Ajax’ nieuwe sponsor Toto een presentatie waarin de nieuwe sponsor zich voorstelde. Ook Chris Lakens, marketing manager van Amstel, vertelde vanuit zijn organisatie het een en ander aan zijn collega-sponsors.

Naast de presentaties werd er ook een Ajax-kennisquiz gehouden. Bij het vragenspel viel op dat het met de kennis over Ajax wel goed zit bij haar sponsors. Joop Leeuwendaal sloot de middag toepasselijk af door ‘de Ajax-marsch’ live ten gehore te brengen. Oger Lusink, al jarenlang als sponsor aan de club verbonden, vatte het goede gevoel over de middag treffend samen: ,,Het was een unieke sponsorbijeenkomst op een bijzondere locatie. De gastvrijheid van Amstel zorgde voor een mooi geheel en prettig samenzijn met alle collega-sponsors.”

Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Tekst: Ajax.nl