'Levenslang' Ajax dankzij ABN AMRO

'Levenslang' Ajax dankzij ABN AMRO

Tom van der Kroef (24) uit Heerhugowaard heeft de ABN AMRO publieksactie ‘Scoor die stoelen’ gewonnen. ABN AMRO organiseerde deze actie omdat de bank officieus afscheid nam als partner van Ajax na achttien jaar hoofdsponsorschap en na drie jaar partnership.

Van der Kroef mag als winnaar van het online spel de komende twintig jaar samen met iemand anders elke thuiswedstrijd van Ajax in de competitie bezoeken. ,,Ik had nooit gedacht dat ik zou winnen en heb ik er ook ineens een hoop nieuwe vrienden bij die allemaal met mij mee willen”, aldus een blije Van der Kroef, die weet waar hij de komende twintig jaar vrijwel tweewekelijks zal zitten.

Voor de nummers 2 tot en met 6 van de actie was er ook een prijs beschikbaar. Zij wonnen een skyboxarrangement voor 2 personen voor de wedstrijd Ajax – Excelsior. Daarnaast zijn er nog 10 ABN AMRO Ajax sporttassen beschikbaar gesteld. Alle prijswinnaars die afgelopen zondag in de skybox aanwezig waren, zijn in de watten gelegd en werden eveneens getrakteerd op een bezoek van Bryan Roy. Hij overhandigde de prijs aan Tom van de Kroef en bezorgde de aanwezigen een leuke middag.