Sponsoren sluiten kampioensjaar samen af

Sponsoren sluiten kampioensjaar samen af

De sponsoren van Ajax sloten onlangs het kampioensjaar gezamenlijk af op de zomerse locatie Strandzuid.

Op Strandzuid, het stadsstrand van Amsterdam, kwamen de sponsoren, die meerdere keren per jaar bijeen komen, bij elkaar. Het programma begon met diverse presentaties. Menno Geelen, hoofd sponsoring van Ajax, opende de middag met een uitleg over de verbouwing van de ArenA en de kansen die daardoor ontstaan voor de sponsoren.

Directeur Henri van der Aat nam daarna het woord over. Hij gaf een update over de lopende zaken binnen Ajax. Na de pauze was het de beurt aan Ruben Jongkind en Derk de Kloet, zij gaven onder andere inzicht in de manier van talent opleiden bij Ajax. Marleen Molenaar sloot, als manager vrouwenvoetbal van Ajax, de reeks presentaties af met een boeiend verhaal over de introductie van het vrouwenvoetbal binnen Ajax.

Op Strandzuid kregen de sponsors diverse presentaties. Op Strandzuid kregen de sponsors diverse presentaties.

Nadat alle sponsoren op de hoogte waren gesteld van het reilen en zeilen binnen Ajax, was het tijd voor een rondvaart door de grachten. Met een salonboot van rederij Aemstelland werden de sponsoren op passende wijze van- en naar de Ajax Experience vervoerd. Tijdens de rondleiding in de Ajax Experience werd er een wedstrijdje gehouden wie het hardste schot heeft. Ruben Pierik, Marketing coördinator van de VriendenLoterij, was de absolute winnaar van de onderlinge wedstrijd.

De sponsordag werd op passende wijze afgesloten met een diner op Strandzuid.

Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax

Per boot gingen de sponsors naar de Experience. Per boot gingen de sponsors naar de Experience.