Vernieuwde samenwerking Jupiler

Vernieuwde samenwerking Jupiler

Ter ere van de vernieuwde samenwerking met Jupiler, die 1 juli 2015 van start is gegaan, werden medewerkers van het biermerk verrast op hun kantoor in Breda. Uit handen van Ajax ontvingen Harm van Esterik (Country Director AB InBev Nederland) en Sjoerd Schoenmakers (National Sales Manager On Trade AB InBev Nederland) een uniek cadeau.

Afgelopen december hebben Ajax en Jupiler overeenstemming bereikt over een verlenging van de samenwerking. Het contract dat tot 30 juni 2015 liep, is toen met vijf jaar verlengd. In de vernieuwde partnerovereenkomst zijn afspraken gemaakt over een nog intensievere samenwerking en is de bijdrage van Jupiler substantieel verhoogd.

Jupiler heeft de afgelopen jaren verschillende geslaagde activaties opgezet in samenwerking met Ajax en heeft daarmee laten zien een actieve partner te zijn. Ze tonen daarbij ook maatschappelijke betrokkenheid en hebben oog voor Ajax-fans. Zo waren de limited edition bierglazen met Ajax-logo’s een groot succes en is onlangs de Don’t Drink & Drive campagne gelanceerd. Ter afsluiting van afgelopen seizoen is er door Jupiler voor vrijwilligers van Ajax een barbecue georganiseerd. Ook staan er voor komend seizoen diverse mooie acties gepland voor de supporters waarmee de verlenging van de samenwerking nog meer zichtbaar wordt.

Tekst: Ajax.nl
Foto's:Louis van de Vuurst, Gerard van Hees

Ajax-spelers tapten voor hun fans een biertje tijdens Lucky Hour.
Ajax-spelers tapten voor hun fans een biertje tijdens Lucky Hour.
De boodschap ‘Don’t drink & drive’ stond centraal in de commercial van de Official Ajax Partner.
De boodschap ‘Don’t drink & drive’ stond centraal in de commercial van de Official Ajax Partner.