Ziggo brengt relaties dichter bij Ajax

Ziggo brengt relaties dichter bij Ajax

Ziggo, sinds 1 januari 2015 hoofdsponsor van Ajax, wil met zijn partnership graag mensen de kans geven dichter bij Ajax te komen. Met een speciale prijsvraag haalde Ziggo bij de eerste openbare training van Ajax in het seizoen 2015/16, tientallen winnaars naar de Toekomst.

Een bezoek aan het trainingscomplex, dat doorgaans met hekken is afgesloten, is al bijzonder, maar deze keer kwamen de gelukkigen ook nog eens met een bijzonder vervoermiddel naar Amsterdam. De officiële Ajax spelersbus was namelijk bij Oad gereserveerd en daarmee werden de winnaars naar de training van Frank de Boer vervoerd.

Op de Bobby Haarms-tribune van het hoofdveld was een speciaal Ziggo vak afgezet zodat de gelukkigen gegarandeerd een plek hadden. Met meer dan 4500 bezoekers was dat geen overbodige luxe en dat de drankjes en broodjes ook klaar stonden, maakte het geheel af.

Uiteraard was er ruimte om nog eens gezamenlijk bij de spelersbus te poseren en kon men na de training handtekeningen jagen bij de aanwezige Ajacieden. Met een goed gevulde Ajax goodiebag gingen de blije winnaars weer de bus in en op weg naar huis. Op de terugrit werd nog veelvuldig nagepraat over wat de dag had gebracht en hoe het nieuwe seizoen wel niet zou gaan verlopen.

Alle deelnemers werden als afsluiter van de dag nog verrast met twee tickets voor Ajax - VfL Wolfsburg. Kortom deze Ziggo-groep zien we snel weer terug bij Ajax, maar dan in de ArenA.

Tekst en foto's: Ajax.nl

Een goodiebag op de stoel!
Een goodiebag op de stoel!
Handtekeningen jagen.
Handtekeningen jagen.
Spektakel op het veld.
Spektakel op het veld.
Met Lucky en de Champions League Cup op de foto.
Met Lucky en de Champions League Cup op de foto.
Ziggo-relaties hadden een gereserveerd stekje op de tribune.
Ziggo-relaties hadden een gereserveerd stekje op de tribune.