Menu

Partners

ABN AMRO heeft al een lange geschiedenis met Ajax en is per 1 januari 2015 ‘Partner van de Toekomst’. De overeenkomst met Ajax is tussentijds vervroegd tot en met 30 juni 2020. ABN AMRO is onder andere zichtbaar op de shirts van de jeugd, de vrouwen en de zaterdagamateurs. Daarnaast wordt de naam ABN AMRO prominent zichtbaar op sportpark de Toekomst. De bank is tevens ‘Maatschappelijk Partner’ van Ajax.

CST is sinds 2015 ‘Official Partner’ van Ajax geworden. Met meer dan 20.000 werknemers is Cheng Shin Tire de grootste producent van fietsbanden ter wereld. CST levert eveneens vele andere type banden aan meer dan 150 landen.
Met haar fabrieken, waarvan er drie zijn gelegen in Xiamen (China), beschikt CST over topfaciliteiten, innovatieve technologieën en legt het bedrijf een sterke nadruk op kwaliteit, transport en klanttevredenheid.

ICONIX Energy Drink heeft zich per 1 januari 2019 voor liefst 9,5 jaar als Official Sponsor aan Ajax verbonden. De samenwerking heeft als doel de nieuwe energiedrank te lanceren en bekend te maken bij de consument. ICONIX Energy Drink is een slimme en moderne energiedrank die ontwikkeld is met als doel optimaal in te spelen op de veranderende behoeftes van de bewuste, actieve en ambitieuze consument. Zo heeft de energiedrank slechts 5.6 gram suiker per 100ml en een ideale koolhydraatoplossing voor sporters. Uiteindelijk is ons doel om mensen te stimuleren bewuster en gerichter om te gaan met hun eigen energie.

BUDWEISER – in Nederland beter bekend als Bud – is het grootste biermerk ter wereld. Bud is in de Verenigde Staten al onlosmakelijk verbonden met sportbeleving en werkt nauw samen met de FIFA World Cup 2022, het nationale vrouwenteam van de VS en diverse Amerikaanse sportbonden zoals de MLB. Het biermerk zet deze lijn voort in Europa en is sinds 24 juli 2019 partner van zowel het eerste mannen- als het eerste vrouwenteam van Ajax.