Menu

Klacht of feedback

Inspireren en motiveren

Het is voor ons belangrijk om te weten wat er speelt. Eén van de vijf pijlers uit ons beleid heeft te maken met het inspireren en motiveren van onze supporters en aan de club te binden. Toch kan het zijn dat iets niet naar wens gaat. Dan kun je een klacht indienen. Jouw feedback levert een bijdrage aan de besluitvorming van Ons Aller Ajax.

Voordat je een klacht indient

Mogelijk vind je het antwoord op je vraag of klacht op de veel gestelde vragen pagina. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met AFC Ajax via 0900 AFC AJAX (0900-232-2529) van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur. Zaterdag van 10:00 tot 14:00 uur.

Klachtenformulier

Ben je toch ergens niet tevreden over, laat ons dit weten door onderstaand klachtenformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Voor een goede verwerking van de klacht is het noodzakelijk de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven. In het formulier is het noodzakelijk de met een * gemarkeerde velden in te vullen. Nadat je jouw klacht hebt ingediend, ontvang je een ontvangstbevestiging en tevens een kopie van je ingevulde gegevens.

Om je een zo goed mogelijk antwoord te geven vragen we wat aanvullende gegevens van je. Tevens zorgen we er op deze manier voor dat je NAW- gegevens altijd up to date zijn.

Opmerking of compliment

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerking/compliment
Geen bestand gekozen