Ajax en adidas introduceren uittenue 2020-2021 

-ajax-en-adidas-introduceren-uittenue-2020-2021-
-ajax-en-adidas-introduceren-uittenue-2020-2021-

Socials

Rood-wit-blauw door hele tenue heen 
Het rode Ajax-logo op de borst is een duidelijke blikvanger, evenals de rode bedrukking van namen en nummers. Zowel de 3 adidas-strepen als 3 kampioenssterren zijn in wit op het shirt te vinden, net als de verschillende sponsorlogo’s en 3 Andreas-kruizen in de nek. Het broekje en de sokken hebben een donkerblauwe kleur met witte accenten. De Nederlandse driekleur is zo subtiel in het hele tenue terug te vinden. 

Ready for Sport 
De introductie van het nieuwe Ajax-uittenue is onderdeel van een wereldwijde campagne ‘Ready for Sport’ van adidas. Deze campagne viert een situatie, waar sporters en sportliefhebbers na lange tijd weer hun sport kunnen beoefenen, en fans kunnen uitkijken naar de prestaties van hun helden op het sportveld. ‘Ready for Sport’ wordt door adidas uitgerold over alle sporten en disciplines. In de campagne van Ajax en adidas staan Donny van de Beek, Daley Blind, Kelly Zeeman, Quincy Promes, Jonna van de Velde en Ryan Gravenberch centraal, die zich elk op hun eigen manier gereed maken voor het nieuwe seizoen.  


 
Direct online verkrijgbaar 
De gehele uitcollectie is per direct online verkrijgbaar via de webshop van Ajax en adidas.nl. Ook is de collectie vanaf vandaag verkrijgbaar in de Fanshop ArenA, Fanshop Kalverstraat en Fanshop Bataviastad. 

Bestel hier de trainingscollectie

Bestel hier het uittenue

Lees ook: Nieuw uittenue exclusief verkrijgbaar bij de Ajax Fanshops

Tekst en beeld: Ajax.nl