Ajax wint marketingprijs voor afscheidscampagne Van de Beek

Donnystill
Donnystill

Na de bekerwinst en de 35e landstitel heeft Ajax ook op marketingvlak de ‘dubbel’ binnengehaald. Eerder al werd Ajax uitgeroepen tot Marketing Transformer of the Year, donderdag viel Ajax in de prijzen bij de uitreiking van de SAN Awards.

Tags

  • #DreamLikeDonny

Socials

Ajax kreeg, samen met de bureaus One:Nil en mønaerk, een SAN Accent voor de afscheidscampagne van Donny van de Beek. “Start small. Dream Donny” won de SAN Accent in de categorie Vrije Tijd. De jury noemde het een campagne om trots en jaloers op te zijn en roemde het sterke inzicht en de manier waarop de campagne aansloot bij de For the Future-propositie. De SAN (Stichting Adverteerdersjury Nederland) deelt jaarlijks SAN Accenten uit aan de beste campagnes, bureaus en adverteerders.

Wat is SAN?
Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens worden beoordeeld door een juryteam van marcom professionals werkzaam bij een adverteerder. Aan alle juryleden worden bepaalde eisen gesteld om toe te treden tot de juryteams. De SAN stelt met alle ingezonden campagnes van het voorafgaande kalenderjaar het prestigieuze SAN Jaarboek samen.

Gerelateerde artikelen

Donnystill

Good luck with your new dream, Donny

Donny van de Beek vertrekt naar Manchester United. Na ruim 5 seizoenen Ajax 1 maakt hij de volgende stap. In Amsterdam maakte hij zijn dromen waar, nu vertrekt hij naar het Theatre of Dreams.

Tags

  • #DreamLikeDonny

Socials