Mobile tickets & verificatie

Ga je binnenkort naar een wedstrijd van Ajax? Bereid je dan goed voor. Op deze pagina lees je meer over je tickets en de vereiste verificatie. 

 

Mobile tickets

Voor alle duels van alle teams ontvang je de kaarten als mobile tickets in de Ajax App.

Mobile tickets komen automatisch na aankoop uiterlijk 2 weken voor het duel in jouw Ajax app te staan. Download dus de Ajax app op je smartphone.

Mobile ticket niet zichtbaar?

Lees hier de mogelijke oorzaken:

  • De wedstrijd vindt niet plaats binnen 2 weken waardoor de mobile tickets nog niet in de Ajax App staan.
  • Controleer of je bent ingelogd met het account waarmee je de kaarten hebt besteld. Je kan dit controleren door te kijken op welk e-mailadres je de bevestiging van je bestelling hebt ontvangen. 
  • Heb je kaarten besteld en d.m.v. Friends & Family tijdens het bestellen de kaarten toegewezen aan een mede Ajacied? Dan vind je het ticket in het account van die persoon. 

Zit de oplossing of de oorzaak hier niet tussen? Neem dan contact op voor hulp. 

Contact

Mobile ticket delen

Via de Ajax App heb je ook de mogelijkheid om je ticket te delen met een andere Ajacied als je niet de mogelijkheid hebt om de wedstrijd te bezoeken. Bekijk de onderstaande video voor de juiste stappen. 

Verifieer je account

Om mobile tickets te kunnen gebruiken in jouw Ajax app dien je jouw account te verifiëren. Verifiëren kan eenvoudig en snel via jouw bank met iDIN.

Met een geverifieerd account krijg je ook toegang tot alle kaartverkopen van Ajax.

Account aanmaken
Ben je nog niet in het bezit van een Ajax account, maak deze dan hier aan. 

Account aanmaken

Je gegevens zijn veilig
Wij vinden je privacy uiteraard erg belangrijk en zullen ervoor zorgen dat je persoonsgegevens zorgvuldig worden verwerkt. Bekijk hier onze privacyverklaring.

Identificeren middels iDIN
Via Mijn Ajax kun je jezelf identificeren met iDIN. Volg hiervoor onderstaande stappen:

  • Ga met je smartphone en download de officiële Ajax app en log in met je gegevens
  • Klik vervolgens op je profiel en op ‘verifieer je account’
  • Kies voor iDIN en doorloop de stappen
  • Klik op ‘identificeren’ en verstuur de gegevens naar Ajax
  • Je bank toont de gegevens die naar Ajax worden verstuurd, je bankrekeningnummer is hier geen onderdeel van.

Identificeren middels Mitek

Heeft jouw bank geen iDIN of heb je geen bankrekening? Volg dan de stappen van 'Mitek' (alleen mogelijk via de Ajax App):

  • Open de Ajax App op je smartphone en log in
  • Ga rechtboven naar jouw account en klik op 'identificeer jezelf.'
  • Kies het documenttype, gebruik Mitek en doorloop de stappen
  • Wanneer je deze identificatie succesvol hebt doorlopen, wordt dit getoond in je Mijn Ajax.