Matteo Sinigaglia, CEO van Fashion Box SpA (het moederbedrijf van Replay): “Bij de eerste gesprekken in onze thuisbasis Asolo was er direct een click met de Ajax-delegatie. De gedeelde passie voor voetbal, de historie en huidige resultaten van de club, het geloof ‘for the future’ en de aandacht voor creativiteit en ‘het anders willen doen’; voor ons allemaal argumenten waarom Ajax perfect past in onze internationale partnership-strategie. We verheugen ons erop om onze nieuwe collecties, content en aanpak te laten zien aan alle fans in Nederland en de rest van de wereld.”
Menno Geelen, Commercieel Directeur van AFC Ajax: “Met trots verwelkomen we Replay als onze nieuwe fashion & formal wear sponsor. Replay wil het merk verder versterken, wij kunnen ze daarbij helpen. We worden onderdeel van de internationale Replay-familie. Replay verlengde hun samenwerking met Neymar Jr en kondigden recent samenwerkingen aan met Paris Saint Germain en All Blacks. Dat een internationaal merk als Replay in het verlengde van deze verdere groei van hun sponsorportfolio voor Ajax kiest, onderstreept onze groeiende wereldwijde aantrekkingskracht."
Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax Vrouwen dragen de nieuwe Replay-kleding vanaf het seizoen 2020-2021. De exclusieve formal & fashion wear-collectie wordt rond de start van het seizoen gepresenteerd.
Lees ook: Curaçao Tourist Board nieuwe partner Ajax
Tekst: Ajax.nlBeeld: Ajax.nl/Jasper Ruhé