Ajax en VodafoneZiggo blijven online en op Ziggo Sport exclusieve content aanbieden. Bijzondere live-ervaringen en acties via Priority, het klantprogramma van Vodafone en Ziggo, blijven ook onderdeel van het partnership. Ajax en VodafoneZiggo gaan intensiever samenwerken om een positieve impact te maken op maatschappelijk vlak. Daarbij gaat het om uitwisseling van kennis en expertise op maatschappelijk gebied en het versterken van elkaars projecten. Tevens worden meer gemeenschappelijke projecten ontwikkeld en wordt een vervolg gegeven aan Silence Social Hate.
Menno Geelen, algemeen directeur a.i. bij Ajax: "We zijn VodafoneZiggo dankbaar voor hun vertrouwen in de toekomst van Ajax. We zijn al bijna tien jaar partners en mede dankzij deze onvoorwaardelijke steun kunnen we werken aan een betere toekomst van onze club, aan de resultaten die we willen behalen en aan de impact die we willen maken op én naast het veld. 'Een betere toekomst voor iedereen' is een ambitie van VodafoneZiggo waaraan we de komende jaren graag onze bijdrage leveren."
Robin Kroes, directeur Consumentenmarkt VodafoneZiggo: "In goede tijden, maar ook in minder goede. Dat is de kern van een écht partnership. Ajax heeft afgelopen maanden belangrijke stappen gezet en we kijken uit naar het komende seizoen en de periode daarna. Voetbal is als geen ander in staat om mensen te verbinden, om drempels te verlagen en om emotioneel te raken. Het is entertainment pur sang, maar je kunt de verbindende kracht van voetbal ook inzetten voor belangrijke maatschappelijke issues. Beide aspecten vinden we belangrijk en gaan we de komende jaren samen verder ontwikkelen."