Ajax nu ook te volgen via BeReal

Bereal1920
Bereal1920

Ajax en de Ajax Vrouwen zijn sinds begin februari te volgen via BeReal for Brands. Het platform verwelkomde afgelopen maand bekende mensen en merken op uitnodiging. Alle fans over de hele wereld kunnen nu via de officiële BeReal-kanalen van de Amsterdammers exclusieve content consumeren.

Tags

  • #BeReal

Socials

BeReal is een van de snelst groeiende social media platformen onder Generatie Z en heeft al zo'n 27 miljoen gebruikers. Dagelijks ontvangen deze gebruikers op een willekeurig moment van de dag een melding. Er moet vervolgens binnen twee minuten een foto gemaakt worden. Deze wordt zowel door de reguliere als selfiecamera gemaakt.

BeReal biedt via een nieuwe functionaliteit een selecte groep merken, waaronder de populairste voetbalclubs, de mogelijkheid om hun fans te voorzien van content via de app. Naast teams als Paris Saint-Germain, Manchester City en Borussia Dortmund ontving Ajax ook een uitnodiging. Hierdoor kan de club ruim vier jaar na de lancering van BeReal de trouwe achterban van Ajax én de Ajax Vrouwen een exclusief kijkje achter de schermen bieden. De Amsterdamse hoofdmacht heeft in korte tijd al 200k volgers, terwijl 45k fans de Ajax Vrouwen volgen via BeReal.

Bereal Ajax 1 Social 1080X1080

Wil jij ook exclusieve content ontvangen en weten wat er zich achter de schermen afspeelt? Download dan nu de app en volg de officiële BeReal-kanalen van Ajax en de Ajax Vrouwen.

Bereal Ajax Vrouwen Social 1080X1080

Gerelateerde artikelen

Silooy TAS 1920

Jarige Silooy | 'Ik bewaar alles'

Op zaterdag 31 augustus viert Sonny Silooy zijn 61e verjaardag. Eerder dit jaar spraken we voormalig verdediger in de serie ‘Take a Seat’ en blikten we terug op zijn mooiste momenten bij de club. De rasechte Ajacied brengt zijn ervaring nu over als assistent-trainer van de Ajax Vrouwen. “Ajax is mijn club. Altijd geweest.”

Tags

  • #Silooy

Socials

Cocacola1920

Coca-Cola en Ajax verlengen samenwerking

Coca-Cola Europacific Partners en Ajax hebben hun partnership-overeenkomst verlengd tot en met 2027. Coca-Cola en Ajax hebben sinds 2021 een partnership. Centraal daarbij staat het samenbrengen van fans en hen unieke ervaringen bieden. De focus voor de komende seizoenen komt te liggen bij acties rondom Coca-Cola Zero Sugar, Aquarius en Powerade.

Tags

  • #CocaCola

Socials

Social Hate Brobbey

Ajax komt in actie tegen Social Hate

Iedere maand ontvangen spelers en speelsters van Ajax meer dan 1500 haatberichten op sociale media. Maar helaas zijn zij niet de enige. Dit soort berichten maken deel uit van een groeiende trend die online miljoenen mensen raakt. Als oproep om social hate het zwijgen op te leggen speelt Ajax dit weekend met drie witte stippen op het shirt, in plaats van namen. De drie stippen staan internationaal symbool voor stilte. Maar ook voor het menu-icoon waarop je klikt om haatberichten en bijbehorende accounts te rapporteren.

Tags

  • #SilenceSocialHate

Socials