ComAve zet het partnership met Ajax in om hun ecosysteem internationaal onder de aandacht te brengen. Ajax is de eerste Nederlandse club die de ontwikkeling van ComAve ondersteunt. ComAve heeft als doel 's werelds grootste ecosysteem voor sportfans te creëren en speelt in op de behoeftes (van zowel aanbieders als consumenten) op het vlak van e-commerce, online retail en restaurants. Er zit tevens een loyaliteitsprogramma aan gekoppeld waarmee bijzondere ervaringen verdiend kunnen worden.
Menno Geelen, commercieel directeur Ajax: "Met ComAve hebben we een ambitieuze partner die hun partnership-portfolio in de internationale voetbalwereld stapsgewijs uitbreidt. Hun partnerships met o.a. AC Milan en Crystal Palace, en hun oplossingen die bij het meest recente WK werden gebruikt hebben ze in meerdere landen bekendheid en waardering opgeleverd. We gaan ze helpen om daar een volgende stap in te zetten."
Adam Haines, operationeel directeur ComAve: "Ik kijk er naar uit om de samenwerking met Ajax te beginnen. Hun vooruitstrevende aanpak en ambitie voor het hoogst haalbare sluiten aan bij onze visie. We kijken uit naar het bereiken van mooie mijlpalen, het neerzetten van een nieuwe standaard en het maximaal benutten van de mogelijkheden op het vlak van te digitale marktplaatsen."
Jassim Al Sulaiti, Regional Managing Partner, ComAve: "Onze samenwerking met Ajax is een belangrijke stap in ons ambitieuze plan om dé digitale marktplaats voor fans te creëren. We zijn verheugd om krachten te bundelen met een club met de prestige en de historie van Ajax, en we zijn enthousiast om fans en bedrijven te gaan helpen."
Lees hier meer over ComAve.