Cas Biesta, commercieel directeur Ajax: "MASCOT is al sinds 2019 een gewaardeerde partner. We zijn blij dat we de samenwerking voortzetten. De focus van het partnership blijft liggen op het bijdragen aan de naamsbekendheid van en merkvoorkeur voor MASCOT, ook bij onze zakelijke relaties. Met de ontwikkeling van De Nieuwe Toekomst zien we hun kleding steeds vaker daadwerkelijk ‘aan het werk'."
Danny Bonn, Market Director Benelux MASCOT® WORKWEAR: "We willen ons merk verder laten groeien. Ons partnership met Ajax heeft al ruim vijf jaar een positief effect op onze merkbekendheid. Met het partnership tonen we onze werkstrategie ‘Tested to Work’ aan een groot publiek en zien we onze producten bij Ajax steeds vaker terug in de praktijk. Daarmee onderstrepen én bewijzen we het belang en de kwaliteit van onze werkkleding en veiligheidsschoenen."

Football Partnerships als onderdeel van de ambitie van Ajax: ‘Het vinden van het juiste talent is een win-win’
Ajax is ambitieus. De club wil in de komende jaren toewerken naar een grote Europese prijs in de vorm van de UEFA Europa League of – dromen mag – de UEFA Champions League. En om ambities waar te maken, is een visie nodig. Daarin speelt de afdeling Football Partnerships binnen Ajax ook zijn rol.


