Replay en Ajax verlengen samenwerking tot 2027

Replay Ajax Verlenging
Replay Ajax Verlenging

Ajax en Replay hebben hun samenwerking verlengd. Replay is sinds 2020 Official Sponsor van Ajax en blijft dit met deze tussentijdse verlenging minimaal tot en met 2027. Replay kleedt de spelers van Ajax en Ajax Vrouwen als ze op weg zijn naar wedstrijden, alsmede de directie en Ajax-medewerkers die rondom wedstrijden in functie zijn.

Tags

  • #Replay

Socials

Menno Geelen, Commercieel Directeur van Ajax: "Uit deze tussentijdse en langdurige verlenging spreekt veel vertrouwen, daarvoor danken we Replay. Bij de aankondiging van ons partnership sprak Replay over de internationale familie waarin we werden opgenomen, samen met onder andere PSG en All Blacks. Dat familiegevoel herkennen we volledig en onze samenwerking voelt erg vertrouwd."

Matteo Sinigaglia, CEO van Fashion Box SpA (moederbedrijf van Replay): "De ontvangst in de Johan Cruijff ArenA, de manier waarop nieuwe collecties onder de aandacht worden gebracht op de nog steeds groeiende social kanalen en de betrokkenheid van spelers en directie; op heel veel vlakken is Ajax van topniveau. Dat streven wij ook na. Het partnership wat we een aantal jaren geleden hebben gesloten bleek een geweldige keuze en we kijken dan ook met veel vertrouwen naar een langere toekomst samen."

Gerelateerde artikelen

Taylor Replay Item 1280

Ajacieden stijlvol het seizoen in met nieuwe Replay-outfit: 'Mijn inspiratie is altijd de straat'

De Ajax-spelers kregen tijdens het trainingskamp in Oostenrijk hun nieuwe Replay-outfit voor het huidige seizoen. Ajax-host Aviv Levy nam een kijkje tijdens de passessie van Owen Wijndal, Kenneth Taylor, Jurriën Timber, Devyne Rensch en Sean Klaiber. Hij sprak daar ook met Replay-designer Paolo Mosca: 'De kleding moet jeugdig zijn, maar tegelijkertijd voor iedereen draagbaar.'

Tags

  • #Replay

Socials

Ziggo Sport

Ajax komend seizoen met Ziggo Sport op de rug

Ziggo Sport staat vanaf komend seizoen op de achterzijde van het Ajax-shirt. Hiermee vervangt hoofdsponsor Ziggo het GigaNet-logo door het logo van Nederlands' grootste sportzender. Ziggo Sport komt onder het rugnummer te staan en zal zichtbaar zijn tijdens Eredivisie- en bekerwedstrijden.

Tags

  • #Ziggo

Socials

Headertadic1920

'Onmogelijk' wit basiskleur nieuw Ajax uittenue

Ajax en adidas presenteren vrijdag het nieuwe uittenue voor het seizoen 2023/2024. Het tenue heeft wit als basiskleur. Het is de eerste keer sinds 1988/1989 dat wit de basiskleur van het uittenue is. Daarvoor had Ajax een rijke traditie met een wit uitshirt maar door aanscherping van de regels voor noodzakelijke contrastkleuren in tenues en keuze voor twee wedstrijdtenues was dit lang niet mogelijk. Sinds 2020/2021 heeft Ajax structureel een derde tenue, waardoor een overwegend wit uitshirt weer mogelijk werd.

Tags

  • #adidas

Socials