Beko Official Partner van Ajax

Header Beko
Header Beko

Ajax en Beko hebben vandaag een strategisch driejarig partnerschap ondertekend. Beko, Europa's nummer één op het gebied van huishoudelijke apparaten, wordt Official Partner en Official Confidence Partner van de club. Beko en Ajax gaan als onderdeel van de samenwerking inspirerende content, activaties en maatschappelijke initiatieven ontwikkelen, onder andere rondom het thema vertrouwen. Het partnerschap met Ajax past ook in de groeiende betrokkenheid van Beko in Amsterdam en Nederland.

Tags

  • #BEKO

Socials

Cas Biesta, CCO van Ajax: "We zijn verheugd dat een internationale speler als Beko zich voor meerdere jaren aan Ajax heeft verbonden. Beko is een sterk merk met een duidelijke visie op toekomstgericht denken. We kijken ernaar uit om samen met Beko positieve impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten."

Akin Garzanlı, CMO van Beko: "Bij Beko geloven we dat vertrouwen voortkomt uit blijvende kwaliteit, toewijding aan duurzaamheid en een doelgericht ontwerp dat de tand des tijds doorstaat. Deze waarden sturen niet alleen onze technologie, maar ook onze samenwerkingen. Ajax deelt dezelfde spirit: gracieus in het spel, loyaal in identiteit en gedurfd in visie. Ajax is meer dan een club: het vertrouwt op jong talent en vormt de volgende generatie met geloof en inspiratie. Samen delen we klasse met een doel, ambitie geworteld in historie en innovatie gericht op de toekomst. Deze samenwerking brengt onze gedeelde waarden tot leven en verbindt miljoenen mensen door middel van verhalen die inspireren, verantwoordelijkheid dragen en standhouden."

Over Beko
Beko, Europa's nummer 1 in huishoudelijke apparaten, helpt klanten met vertrouwen keuzes te maken met zijn uiterst betrouwbare apparaten die grondig zijn getest op bewezen duurzaamheid, zodat ze de tand des tijds doorstaan. De essentie van het merk is gebaseerd op het motto 'Beko state of mind', dat het vertrouwen van klanten in het maken van de juiste keuzes definieert. Beko zet zich in voor de bescherming van de planeet door innovatieve, betrouwbare, efficiënte en duurzame producten te ontwerpen en te produceren.

Gerelateerde artikelen

Tekenmomentallsafe1920

ALLSAFE Mini Opslag tot 2028 official partner van Ajax

Ajax en ALLSAFE Mini Opslag zijn een partnership aangegaan. ALLSAFE, al 25 jaar toonaangevend in flexibele ruimteoplossingen, sluit zich tot en met minimaal seizoen 2027/2028 aan als Official Partner van Ajax. ALLSAFE zal vanaf komend seizoen prominent zichtbaar zijn bij Ajax en richt zich naast het verhogen van de naamsbekendheid ook op het verder bekend maken van hun onderscheidende kwaliteiten en voordelen bij potentiële particuliere en zakelijke gebruikers die via Ajax bereikt worden.

Tags

  • #ALLSAFE

Socials

Hoofdfotoheineken1920

Heineken tot 2035 Official Partner van Ajax

Ajax en Heineken zijn per 1 juli 2025 een partnership-overeenkomst aangegaan tot en met minimaal juni 2035. Per komend seizoen is de Amsterdamse bierbrouwer Official Partner van Ajax. Heineken wordt tevens officieel schenkpartner van zowel alcoholhoudend als alcoholvrij bier, daarnaast wordt Heineken officieel duurzaamheidspartner van Ajax. Activaties van Heineken en Ajax zijn gericht op het verhogen van de fanbeleving en duurzaamheid. De zichtbaarheid van Heineken bij Ajax, zoals op de LED-boarding, zal met name gericht zijn op de promotie van Heineken 0.0.

Tags

  • #Heineken

Socials

Vriendenloterij 1920

VriendenLoterij en Ajax verlengen en intensiveren partnership t/m 2030

Ajax en de VriendenLoterij hebben de langlopende samenwerking uitgebreid en verlengd. De VriendenLoterij wordt tot minimaal juni 2030 Official Partner van Ajax. De kern van het partnership is en blijft de steun die de VriendenLoterij en haar deelnemers geven aan de maatschappelijke aspecten van het jeugdvoetbal en andere maatschappelijke activiteiten van de club.

Tags

  • #VriendenLoterij

Socials