Verifiëren voor de seizoenkaartverlenging

Je account verifiëren voor het seizoen 2024/25

Voor het nieuwe seizoen dienen jouw gegevens goed geverifieerd te zijn, d.w.z. dat de gegevens in je account volledig overeen moeten komen met die van het gebruikte identificatiebewijs. Als in jouw verlengingsmail staat dat jouw verificatiegegevens nog niet overeenkomen dan dien je dit in orde te maken. Indien dit niet gebeurt kan je jouw seizoenkaart niet gebruiken voor het seizoen 2024/25. Lees hier hoe je dit in orde maakt voor het nieuwe seizoen.

 

Optie 1: verifiëren vanaf 13 mei of via contact met Fancare

Je kan vanaf 13 mei zelf je verificatie in orde maken via de Ajax App. Vanaf deze periode wordt je verificatie gereset zodat je deze opnieuw kan voltooien. Dit betekent ook dat je verificatie, indien je niet goed geverifieerd bent, definitief op "niet ingevuld" komt te staan. 

Verifiëren in de Official Ajax-app:

  • Ga naar de App store of Google Play store
  • Update de Official Ajax-app
  • Ga naar jouw account (rechtsboven)
  • Identificeer jezelf middels iDIN of met je identificatiebewijs

Wil je het eerder regelen? Neem dan contact op via Ajax.nl/contact om je verificatie alvast te resetten zodat je deze direct in orde kan maken. 

 

Optie 2: seizoenkaart overschrijven

Kan het account niet meer geverifieerd worden door de eigenaar van de seizoenkaart en gaat iemand ander gebruik maken van de seizoenkaart? Schrijf dan de seizoenkaart over via het onderstaande formulier. Let op: het account van de nieuwe eigenaar dient eerst goed geverifieerd te zijn en de seizoenkaart nog niet verlengd.

Overschrijven

Optie 3: verificatie via een fysieke afspraak

Kom je er niet uit of wil je liever jezelf laten verifiëren door een medewerker? Dat kan door een aanvraag in te dienen via het aanvraagformulier.

Mogelijkheden:

  • 2 uur voor een thuisduel bij de stadionkassa (tussen ingang C en D)
  • Woensdagmiddag tussen 13:00 en 15:00 uur
  • Vrijdagmiddag tussen 13:00 en 15:00 uur

Alleen de seizoenkaarthouder zelf kan langskomen met een geldig legitimatiebewijs om het account te verifiëren. Het is niet mogelijk om ter plekke een naamsoverschrijving te regelen. 

Afspraak aanvragen

Hulp nodig?

Heb je vragen of kom je er niet uit? Neem dan contact op via Ajax.nl/contact.