Ajax en Hublot langer samen

Ajax en Hublot langer samen

Ajax en Hublot hebben gisteravond, voorafgaand aan de UEFA Champions League wedstrijd Ajax - FC Barcelona, de bestaande sponsorovereenkomst verlengd voor de duur van drie jaar.

Hublot, dat sinds 2011 aan Ajax verbonden is als Official Timekeeper, is zeer tevreden met de samenwerking die uitstekend past in de strategie van het luxe horlogemerk. Ricardo Guadalupe, CEO van Hublot: ,,Na drie jaar naar alle tevredenheid samengewerkt te hebben, was het besluit om de overeenkomst te verlengen eigenlijk vanzelfsprekend. Ajax is een van de succesvolste clubs van Europa en zit vol passie en motivatie. Eigenschappen waar wij ons in herkennen en bovendien graag mee associëren”.

Official Sponsor Hublot heeft een jarenlange historie in het internationale voetbal. Zo begon het bedrijf in 2006 als sponsor bij de Zwitserse voetbalbond, waarna de UEFA, de FIFA en Manchester United volgden. Op dit moment is Hublot Official Timekeeper bij onder andere Bayern München, Paris Saint-Germain en Juventus.

Directeur marketing van Ajax, Edwin van der Sar: ,,De continuering van deze sponsorovereenkomst onderstreept nogmaals dat wij een goede relatie onderhouden met onze sponsoren. Ajax hecht veel waarde aan langdurige samenwerkingsverbanden. Ik ben dan ook bijzonder verheugd dat wij hebben verlengd met Hublot, het horlogemerk dat zich al jaren opvallend laat zien in de top van het mondiale voetbal.”

In samenwerking met juweliershuis Schaap en Citroen, dat de Hublot-horloges in Nederland op de markt brengt, zal het horlogemerk de komende jaren bij verschillende events rondom Ajax zichtbaar zijn.

Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Gerard van Hees

De heer Guadalupe, CEO van Hublot, de heer Roten van Hublot, Mark van Nieuwkerk CEO Schaap en Citroen, heffen het glas met de Ajax-directie. De heer Guadalupe, CEO van Hublot, de heer Roten van Hublot, Mark van Nieuwkerk CEO Schaap en Citroen, heffen het glas met de Ajax-directie.